CARIERE
Cu peste 15 ani de experienta pe piata imobiliara din Romania, compania noastra acopera servicii de administrare proprietati in zone rezidentiale, cladiri de birouri hale industriale, logistice si zone comerciale.
Suntem o companie in continua dezvoltare si avem posturi disponibile in diverse departamente asa cum este detaliat mai jos. Cultura organizationala este axata pe siguranta si buna desfasurare a activitatilor tuturor angajatilor, incercand in acelasi timp sa facem cu drag si dedicare fiecare activitate indiferent de postul ocupat.
DE CE SA TE ALATURI ECHIPEI
Autoturism de serviciu, laptop, telefon, tableta, bonuri de masa, bonuri cadou, bonus in functie de performanta si evaluarea anuala, echipamente de lucru, cursuri si certificari de specialitate.
Descrierea Postului
- Coordonează activitătile de administrare a proprietatilor pentru portofoliul arondat (office, rezidential, logistic). Gestioneaza relația cu chiriașii si beneficiarul, astfel încât toate activitățile să se deruleze integrat și la un înalt standard de profesionalism, atât în domeniul funcționalității operaționale, cât și în customer service.
- Reprezintă interesele companiei în relația cu clientii si furnizorii de servicii pe linie de mentenanță, investiții, intervenție asupra echipamentelor.
- Gestionează relația cu furnizorii de servicii/materiale pe întreaga gamă de servicii specifice property & facility management.
- Verifică devizele și situațiile de lucrări să fie conform contractelor semnate între părți.
- Coordoneaza personalului din subordine, în baza fișelor de post.
- Organizează planurile de activitate în cadrul proiectului și asigură resursele necesare pentru atingerea obiectivelor proiectului.
- Coordonează activitățile din cadrul proiectului supervizând direct echipele tehnice, consultanții și alți colaboratori implicați.
- Asigură circulația informației în cadrul proiectului și pentru alte departamente ale companiei (contracte, facturi, informari etc).
- Asigură rezolvarea problemelor apărute în realizarea proiectului și colaborează cu echipa de management a companiei în acest sens.
- Arhivează documentele legate de proiect.
- Asigură comunicarea cu partenerii din cadrul proiectului și respectarea obligațiilor contractuale care decurg din acordurile de parteneriat.
Candidatul Ideal
- Studii superioare finalizate, de preferat în domeniul tehnic sau în domeniile inginerie, construcții civile, administrarea afacerilor sau ASE/management;
- Abilități de comunicare și relaționare;
- Experiență 1 – 3 ani într-o poziție similară;
- Spirit antreprenorial, gândire strategică, orientare spre rezultat, modalități de abordare proactivă a problemelor si sarcinilor cu caracter de urgență;
Descrierea Postului
• Facility managerul va fi direct responsabil de serviciile aferente proiectului arondat, servicii tehnice si non tehnice.
• Monitorizează și controlează sistemele critice ale misiunii prin utilizarea sistemelor de management al clădirilor (BMS).
• Asigură întreținerea în timp util a sistemelor și a instalațiilor prin utilizarea sistemelor de management al întreținerii computerizate și a programelor de întreținere preventivă.
• Coordonează și programează furnizorii externi pentru a minimiza inconvenientele și întreruperea afacerii.
• Oferă asistență tehnică, crearea de planuri de intretinere pe termen lung și pe termen scurt.
• Recomandă achiziționarea de echipamente noi, cheltuieli majore de capital și reparații majore de întreținere.
• Pregătește specificațiile tehnice pentru proiectele minore și / sau înlocuirea echipamentelor.
• Coordoneaza serviciile non tehnice din locatie (curatenie, intretinere spatii verzi, deszapezire, paza etc.)
• Gestioneaza fluxul intern de facturi aferent proiectelor (receptionare, centre de cost, transmitere la contabilitate).
• Oferă rapoarte lunare si gestioneaza ofertele catre client.
Candidatul Ideal
• Licențiat / Tehnic în Inginerie, sau domeniul conex.
• Aptitudini electrice / mecanice puternice și cunoștințe de lucru a sistemelor electrice și mecanice.
• Serviciile de clienți remarcabile și abilitățile de comunicare sunt obligatorii.
Descrierea Postului
Mentenanță preventivă și corectivă instalații electrice în interiorul locuințelor (verificări tablouri, înlocuire prize, corpuri de iluminat etc.) și instalatii electrice pe spațiul comun (iluminat exterior, camere tehnice, tablouri electrice etc.);
Candidatul Ideal
• Experință în domeniu 2 ani, carnet de conducere cat. B;
Descrierea Postului
Post: Instalator cu certificare/calificare de Fochist.
Locatie : Cladire de birouri, cartier rezidential sau spatiu comercial.
Activitati: mentenanta preventiva si corectiva, instalatii sanitare aferente cladirii de birouri (verificari, reparatii, inlocuire robineti, baterii, etc.) si instalatii sanitare pe spatiul comun (remedieri conducte, camere tehnice, vase hidrofor etc.).
Candidatul Ideal
-
Experinta in domeniu 2 ani.
-
Permis de conducere cat. B.
Descrierea Postului
Post: technician handy-man si finisaje
Locatie : Cladire de birouri, cartier residential sau spatiu comercial.
Activitati:
- Lucrari generale de constructii, montaj si finisaje pereti, pardoseala, tavane, instalat aparatura si echipamente electronice si electrocasnice. Alte activitati de suport, transport pentru lucrarile de instalatii sanitare, electrice si de alt tip.
- Utilizarea echipamentelor de lucru specific domeniului este obligatoriu (bormasina, masina de slefuit, masina de grindeluit, echipament de protective etc).
Candidatul Ideal
- Experinta in domeniu 2 ani.
- Este necesar să fii harnic, punctual şi responsabil.
- Ne aşteptam să ai studii generale, abilităţi de comunicare şi lucru în echipă, capacitate de organizare şi atenţie la detalii.
- Permis de conducere cat. B.
Descrierea Postului
- asiguri curăţenia în spaţiile alocate (apartamente, bucătării, grupuri sanitare/băi, birouri, spaţii comune, holuri, lifturi, scări de serviciu, etc.)
- ştergi praful ori de câte ori este nevoie în vederea menţinerii curăţeniei imobilului
- cureţi/speli geamurile şi tâmplăria geamurilor imobilului periodic sau atunci când este nevoie
- cureţi pardoseala spaţiilor alocate
- gestionezi necesarul de consumabile
Candidatul Ideal
- Este necesar să fii harnic, punctual şi responsabil.
- Ne aşteptam să ai studii generale, abilităţi de comunicare şi lucru în echipă, capacitate de organizare şi atenţie la detalii.
- Experienţa pe un post similar constituie avantaj
Descrierea Postului
- Curăţarea zonelor pietonale prin maturare manuală sau mecanizată şi îndepărtarea frunzelor căzute
- Colectarea deşeurilor menajere
- Întreţinerea de iarna a suprafeţelor exterioare (pe zonele de access pietonal, trotuare şi access principal, îndepărtarea zăpezii şi gheţii, deszăpezirea şi urgentele legate de zăpadă)
Candidatul Ideal
- Este necesar să fii harnic, punctual şi responsabil.
- Ne aşteptam să ai studii generale, abilităţi de comunicare şi lucru în echipă, capacitate de organizare şi atenţie la detalii.
- Experienţa pe un post similar constituie avantaj.
Descrierea Postului
- Curăţarea zonelor pietonale prin maturare manuală sau mecanizată şi îndepărtarea frunzelor căzute
- Colectarea deşeurilor menajere
- Întreţinerea de iarna a suprafeţelor exterioare (pe zonele de access pietonal, trotuare şi access principal, îndepărtarea zăpezii şi gheţii, deszăpezirea şi urgentele legate de zăpadă)
Candidatul Ideal
- Este necesar să fii harnic, punctual şi responsabil.
- Ne aşteptam să ai studii generale, abilităţi de comunicare şi lucru în echipă, capacitate de organizare şi atenţie la detalii.
- Experienţa pe un post similar constituie un avantaj.
Trimite-ne CV-ul tău